۸ عملیات حزب‌الله از بامداد/موشک‌باران شمال اراضی اشغالی-راهبرد معاصر
«حیفا» جایگزین شهرسوخته شمونه می‌شود! مجتبی امانی در دیدار مخبر: بزودی به لبنان باز می‌گردم آغاز رزمایش مشترک روسیه و پاکستان عراقچی: تبادل پیام غیرمستقیم با آمریکا متوقف شده است ایران: به هیچ وجه در طراحی، تصمیم گیری و اجرای عملیات ۷ اکتبر نقشی نداشته‌ایم سامانه دفاع موشکی تاد آمریکا فردا در اسرائیل مستقر می‌شود نتانیاهو: به حزب‌الله در سراسر لبنان حمله خواهیم کرد ضربات موشکی سنگین حزب‌الله | «بن‌گوریون» تعطیل شد تحریم‌های ضدایرانی انگلیس به بهانه حمله موشکی ایران به اسرائیل گفتگوی وزرای خارجه ایران و چین پیرامون آخرین وضعیت تحولات منطقه بیانیه حزب‌الله لبنان درباره عملیات کوبنده و مرگبار خود به پادگان گولانی حزب الله از ۳ عملیات دیگر خود خبر داد / رکورد ۳۲ عملیات در یک روز السودانی: داعش تهدیدی برای عراق نیست تاکید فؤاد حسین بر مخالفت قاطع عراق با سوءاستفاده از حریم هوایی این کشور پنتاگون: آمریکا سامانه ضد موشکی تاد را در اختیار اسرائیل قرار می‌دهد

۸ عملیات حزب‌الله از بامداد/موشک‌باران شمال اراضی اشغالی

حزب الله با صدور ۸ بیانیه متوالی از موشک‌باران مراکز نظامی رژیم اشغالگر و شمال فلسطین اشغالی خبر داده و اعلام کرد که رزمندگان مقاومت همچنان درحال ضربه زدن به پیاده نظام ارتش صهیونیستی در مرز لبنان هستند.
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 15
کد خبر: ۲۶۰۲۱۲

به گزارش راهبرد معاصر، حزب‌الله لبنان از ساعات بامداد امروز تا این لحظه 8 بیانیه درباره عملیات‌های خود علیه دشمن صهیونیستی صادر کرده است.

 

در بیانیه اول حزب الله به این منظور آمده که در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه، پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن و دفاع از لبنان و ملت آن، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان ساعت 23:45 دوشنبه شب محل تجمع نظامیان صهیونیست در مرکز نظامی البغدادی را با گروهی از موشک‌ها هدف قرار دادند.

 

حزب الله در بیانیه دوم امروز خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت 1 بامداد امروز سه‌شنبه 15 اکتبر، محل تجمع نظامیان صهیونیست را در مرکز نظامی المرج موشک باران کردند.

 

بر اساس بیانیه سوم حزب الله، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان ساعت 1:20 بامداد امروز سه‌شنبه محل تجمع نظامیان صهیونیست در خله ورده را با گروهی از موشک‌ها هدف قرار دادند.

 

در چهارمین بیانیه حزب الله آمده است که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان ساعت 1 بامداد امروز سه‌شنبه محل تجمع نظامیان صهیونیست در منطقه السدانه و برکه النقار در مزارع اشغالی شبعا را با مجموعه‌ای از موشک‌ها هدف قرار دادند.

 

حزب الله در پنجمین بیانیه امروز خود هم اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان ساعت 4:30 سپیده دم امروز سه شنبه محل تجمع نظامیان صهیونیست در مرکز نظامی المرج را با گروهی از موشک‌ها هدف قرار دادند.

 

در ششمین بیانیه حزب الله آمده است که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان ساعت 6 صبح امروز سه شنبه شهرک کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی را موشک باران کردند.

 

حزب الله در بیانیه هفتم امروز خود اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه، پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن و دفاع از لبنان و ملت آن، در حالی که یک گروه پیاده نظام ارتش رژیم صهیونیستی در تلاش برای نفوذ به اطراف شهر رب ثلاثین از ناحیه شرقی بودند، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان ساعت 6:20 صبح امروز سه‌شنبه با مسلسل و موشک، نیروهای اشغالگر را هدف قرار دادند و درگیری‌ها همچنان ادامه دارد

 

در هشتمین بیانیه حزب الله هم آمده است که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان ساعت 6:25 امروز تحرکات نظامیان صهیونیست در اطراف مرکز نظامی المرج را ناکام گذاشته و آنها را موشک باران کردند./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده